Welcome

well , want to know me?

My photo
Hye.... I'm quite blur person, i create this blog just for fun, and sharing some information that i know in this world or something from the outside of our world, Don't ever comment a sensitive issues on my blog, my blog are only for open minded person that can accept the truth hahaha.. And I'll not post a constant post.. what i mean is i will not post about that one thing for the rest of this blog life.. hehe..

When I'm On d net

Followers

Check This Out!!

Thursday 19 December 2013

Terkilan

Salam Sejahtera...
Aku mulakan salam takziah kepada keluarga Arwah Azean Idrawati..
apa kaitan dengan lukilan aku kali ini adalah.. aku berjumpa 2 kali dengan arwah .. iaitu semasa praktikal,
aku praktikal bersama ambulans swasta.. dan aku telah terlibat sekali ketika membawa arwah dari Hospital Sungai Buloh tidak lama dahulu... kemudian aku sekali lagi terlibat dalam pengankutan arwah dari rumah ke Pusat Perubatan Universiti Malaya.. (sebelun arwah meninggal dunia)
aku sangat terkilan melihat keadaan diri nya yang dulu seorang primadona yang di segani di Malaysia, hanya mampu terbaring , dan mendapat kata2 semangat dari staff yang bertugas...  tiada siapa yang boleh mengerti  keadaan arwah.. aku pun hanya mampu menolong apa yang patut ketika itu.
semalam.. aku telah mendapat berita bahawa beliau telah meninggal dunia.. arena seni Malaysia kehilangan sebutir lagi bintang ..
bukan untuk menunjuk.. tapi hanya berkongsi..
sekian....

No comments:

Post a Comment