Welcome

well , want to know me?

My photo
Hye.... I'm quite blur person, i create this blog just for fun, and sharing some information that i know in this world or something from the outside of our world, Don't ever comment a sensitive issues on my blog, my blog are only for open minded person that can accept the truth hahaha.. And I'll not post a constant post.. what i mean is i will not post about that one thing for the rest of this blog life.. hehe..

When I'm On d net

Followers

Check This Out!!

Friday 1 February 2013

Pengalaman beharga

elowwww
 hhahaha
kli ne.. sy nk shre ckit je... sal jga event OCBC cycling hri tu  .. attachment dgn First Ambulance,
sng cte.. kmi d tugaskn utk jga org menunngng & lumbe basikal... haha
ade lha jgak batch len.. tp sy dpt hri ahd.. (20/1)  tp dr  bgun hr sabtu tu.. smpy blek event tuh lam ptg hri ahad... bru dpt tdow.... ade lha 24 jam xtdow.. mnum kopi lha .. tongkat ali la... suma nk nhn ngntowk.. tp smpy2 umh . twuz tdow.. hahhaaa
tp ckup seronok apebila dpt tgk mcm2 gelagat org kt ctu.. ade jgak budak2 yg ekot basikal... yg pling lwak skali.. ade peserta yg bwk basikal yg dihias dgn nenas... ade speaker... karaoke smbil brbasikal...
haha
ade jgak nmpk basikal yg kiut sgt.. kcik jewr.... haha

tp klw dh pnt tu.. mmg ckup pnt ler.. haha

ne sy nk tnjuk kit muke2 ngntowk...

No comments:

Post a Comment