Welcome

well , want to know me?

My photo
Hye.... I'm quite blur person, i create this blog just for fun, and sharing some information that i know in this world or something from the outside of our world, Don't ever comment a sensitive issues on my blog, my blog are only for open minded person that can accept the truth hahaha.. And I'll not post a constant post.. what i mean is i will not post about that one thing for the rest of this blog life.. hehe..

When I'm On d net

Followers

Check This Out!!

Friday 6 January 2012

Asal Usul Troll Face

waaaazzzzzzzzuuuuuuppppppppp


korg msti tau kan troll face, muke yg di gunakan untuk mngenakan org,
troll face,
 istilah trolling digunakan bgi org yg sja mngnakan rakan2 mereka, atwpn sje nk kuar dr topik,
trolling lebh kurg spt  melawak dan mnyakitkan hti org,
tp itu yg aku ckp.. xtw ape sbnr nye, sje nk pnoh kn page ni   nk info lgi,

Troll Face <----- klik

ni aku nk cte kit sal asal usul troll face brdsarkan hobi aku yang suka2 mmbuat andaian,

tgk ni




ape kte korg?? sme x?? hahax.. klw x puas hati 

ni aku bg link mne aku dpt gmbr laki nie,.,.


n ni link video yg tlah di edit kah3





haha sekain untuk post kli nie...

sbnr nya aku x tw pn asl usul troll face.. sje je ...

    jgn mrh... nty kna ptg pisau.. hahahax...

No comments:

Post a Comment